x in de tabel betekent geen aanbod.
Gerealiseerde wachttijden
De gerealiseerde wachttijd is de gemiddelde wachttijd van de laatste twee maanden. Door dit overzicht krijg je een beeld over de te verwachten wachttijd. Door verschillende redenen kan de echte wachttijd anders zijn.
Wachtlijstbemiddeling
We doen natuurlijk ons best om de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Als je de wachttijd te lang vindt, kun je contact opnemen met je zorgverzekeraar en vragen om wachtlijstbemiddeling. De zorgverzekeraar helpt je zodat je binnen vier weken vanaf het eerste contact met een zorgaanbieder een eerste gesprek (intake) krijgt. Je behandeling wordt na het eerste gesprek binnen tien weken gestart. Dit zijn de maximale wachttijden die door zorgverzekeraars en zorgaanbieders samen zijn overeengekomen. Dit wordt ook wel ‘treeknormen’ genoemd.
Actuele wachttijden
Benieuwd naar de actuele wachttijden van de locatie waar je naar bent verwezen? Dan kun je contact opnemen met het secretariaat van de locatie.
Arnhem: (026) 312 46 00
Ede: (0318) 43 34 00
Nijmegen: (024) 343 60 00
Tiel: (0344) 65 61 11