Home / Consumer Quality Index (CQi)
Bij Pro Persona meten we de waardering van onze zorg. Onze cliënten kunnen dit beoordelen met behulp van de Consumer Quality Index (CQi). De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden:
- behandelen
- bereikbaarheid,
- informatievoorziening
- keuzemogelijkheden en
- vervulling van hulpwensen
De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10.
Wij gebruiken de uitkomsten voor het beoordelen van onze zorg- en dienstverlening.
De gegevens hieronder gaan over de hieronder aangegeven periode.
De CQi wordt jaarlijks en bij afsluiting van de behandeling ingevuld.
Cliënttevredenheid van 1 september 2023 tot en met 31 augustus 2024
Organisatie onderdeel | Locatie | Gemiddelde CQi score | Alle respondenten |
Arnhem | Arnhem | 7,5 | 223 |
Nijmegen | Nijmegen, Lent | 8,1 | 408 |
Ede | Ede, Veenendaal | 7,5 | 160 |
Tiel | Tiel | 8,1 | 189 |
Jeugd | Arnhem, Ede, Nijmegen, Tiel | 7,1 | 77 |
Pompestichting | Kairos en Kompas Arnhem, Nijmegen, Tiel |
7,8 | 198 |
Multi Complexe Zorg | Wolfheze | 7,2 | 58 |
Pro Persona totaal | 7,8 | 1.315 |