Home / Consumer Quality Index (CQi)
Bij Pro Persona meten we de waardering van onze zorg. Onze cliënten kunnen dit beoordelen met behulp van de Consumer Quality Index (CQi). De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden:
- behandelen
- bereikbaarheid,
- informatievoorziening
- keuzemogelijkheden en
- vervulling van hulpwensen
De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10.
Wij gebruiken de uitkomsten voor het beoordelen van onze zorg- en dienstverlening.
De gegevens hieronder gaan over de hieronder aangegeven periode.
De CQi wordt jaarlijks en bij afsluiting van de behandeling ingevuld.
Cliënttevredenheid van 1 december 2022 tot en met 30 november 2023
Organisatie onderdeel | Locatie | Gemiddelde CQi score | Alle respondenten |
Multi Complexe Zorg | Wolfheze | 6,9 | 88 |
Pompestichting/Kairos | Nijmegen | 8,2 | 94 |
Pro Persona Connect | Nijmegen, Arnhem, Rivierenland en Veluwe Vallei | 7,9 | 1.312 |
Spoedeisende en Netwerkgerichte zorg Zuid | Nijmegen en Rivierenland | 7,9 | 405 |
Spoedeisende en Netwerkgerichte zorg Midden | Arnhem en omgeving en Veluwe Vallei | 7,8 | 431 |
Pro Persona totaal | 7,8 | 4.430 |